На уроці природознавства були розглянуті найпоширеніші способи розділення сумішей: відстоювання, фільтрування, випаровування. Діти навчились визначати який спосіб розділення можна примінити для різних тпів сумішей. Наприклад щоб розділит суміш твердої речовини, таку як пісок, і води знадобиться метод відстоювання або фільтрування. А от щоб розділити суміш води та розчиненій в ній солі потрібно буде примінити метод випаровування.
В понеділок пройшов урок з основ здоров'я "Я обираю корисні звички". Діти працювали дуже активно як самостійно, так і в парах. Діти прийшли до висновку, що корисні звички - це дуже здорово.
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЄКТ «ВИРОЩУВАННЯ НАЙВИЩОЇ БОБОВОЇ РОСЛИНИ» Як виростити найбільшу рослину? Який склад ґрунту буде найкращим для рослини? Який режим поливу і освітлення буде оптимальним? На всі ці питання діти нашого 5-В класу намагалися відповісти в ході своїх досліджень вдома, виконуючи навчальний проєкт «Вирощування найвищої бобової рослини». Бобові культури — рослини порядку бобовоцвітих, які вирощуються як сільськогосподарські культури. Овочеві бобові культури призначені для вживання в їжу : у вигляді з ерен , або бобів (зернобобові культури: горох. квасоля, соя, сочевиця ) , або у вигляді зелених стручків ( стручкова фасоля , горох ). Учні пророщували, садили, поливали, доглядали, фотографували, описували зміни, давали кожній ослині ім'я та записували відео з розповіддю про свої досягнення у цій роботі. А що із цього вийшло - пропонуємо переглянути
Коментарі
Дописати коментар