На уроці природознавства були розглянуті найпоширеніші способи розділення сумішей: відстоювання, фільтрування, випаровування. Діти навчились визначати який спосіб розділення можна примінити для різних тпів сумішей. Наприклад щоб розділит суміш твердої речовини, таку як пісок, і води знадобиться метод відстоювання або фільтрування. А от щоб розділити суміш води та розчиненій в ній солі потрібно буде примінити метод випаровування.
На виховній годині присвячений Дню рятівника, учні 6-В переглянули короткометражний фільм про складну роботу всіх служб порятунку. Після була проведена інтерактивна гра, в якій діти розігрували ситуації з порятунку людей під час різних умов загрози життя. Хто був у якій ролі вирішувало жеребкування.Все це було імпровізацією дітей у якій класний керівник задавав обставини та порядок дій для рятувальника. Дітям дуже сподобалося, і вони зрозуміли наскільки важлива професія - рятівник!
Коментарі
Дописати коментар